6 zasad brandoholików, którymi kierujemy się w naszej pracy.
Skuteczny branding wymaga holistycznego podejścia
Konieczne jest połączenie merytoryki marketingu ze sztuką designu. Właśnie na tym polega brando-holizm.
Aby połączyć kropki, najpierw trzeba je pozbierać
Efekt procesu kreatywnego zależy od jakości informacji, którymi dysponujemy na wejściu. Dlatego research i rozmowa to podstawa udanego projektu.
Strategia powinna stać ponad kreatywnością
Fajne pomysły są cenne tylko wtedy, gdy wpisują się w założenia strategii marki i przybliżają Cię do realizacji wyznaczonego celu biznesowego.
Minimalistyczna forma nie uzasadnia braku treści
Wizualna prostota nie może być wytłumaczeniem dla braku pomysłu na markę. Odbiorcy mają zapamiętać markę, a do tego potrzebna jest treść.
Marka musi być spójna na wielu poziomach
Nie chodzi jedynie o spójność komunikacji wizualnej i werbalnej, ale również harmonię głębszych warstw marki, czyli systemu wartości i kultury organizacji.
Branding ma się podobać Twoim klientom, a nie naszym kolegom
Liczy się odpowiedź na potrzeby odbiorców marki, a nie spełnienie naszych ambicji i zdobywanie branżowych nagród.